11 december, 2 days to go!

 
Hej! ♡ 
 
Idag är det onsdag och SO-provet är precis inlämnat, puh...Jag och Moa D var tvungna att gå in i ett grupprum för att vi skrev lite "för mycket" haha.. :) Jag tror att det gick ganska bra efter 4 timmars plugg igår. 
Well, har ni en bra onsdag än så länge? Visst kommer ni ihåg min tävling där man kan vinna 500 kr på vivea.se? Klicka på kategorin "tävlingar" så kommer den upp, man ska bara motivera varför man vill vinna, inte så svårt right? 

Ikväll är det innebandy och spanskaplugg som gäller, och på fredag drar jag till Stockholm, kram! ♡ 

Kommentera här!
Postat av: Anders Andersson

Vilken fin blogg du har. Häftigt att få se min son där. :) Imorgon ses vi. Vi längtar här nere. Kram

2013-12-12 @ 07:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0