Andra advent

Hej allesammans!
 
Idag är det söndag och andra advent och i morse fick jag och Frida en trisslottskalender av mamma och pappa, thank you!
Efter frukost for jag och mamma på julmarknaden på Gammlia och det var väldigt mysigt och man fick lite julstämning. Sedan gick vi in till stan och jag visade lite grejer som jag önskar mig i julklapp.
När vi kom hem var klockan 16.30 och då for jag till Musköten och dömde livets första innebandymatcher med Alle. Det gick ganska bra men det krävs verkligen mer träning, det är ganska svårt att sätta en nivå i början när inte spelarna vet hur de ska teka osv...

Oh well...Ha en bra söndagkväll, kram!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0