Andra dagen i Stockholm

                                                         förlåt för jättedålig kvalla på bilderna...
Hej allesammans!
 
Jag är inne på andra dagen i Stockholm som har innehållit mest shopping, dock hittade jag nästan ingenting i början. Vid 4 gick jag in på H&M och då hittade jag 6 plagg! Ni får bilder på dem senare. 
Hoppas att ni har haft en jättebra lördag. I morse åt jag världens godaste hotellfrukost och sedan åkte vi in till stan och gick i gallerian och hollister där jag hittade plagg som jag "önskar mig i julklapp", haha! 
Sedan åt vi frozen youghurt och shoppade lite mer, well...Imorgon ska vi förmodligen in till stan igen, Frida vill åka en "lift" som går över globen. Jag gillar att skriva "snuttsnuttar" som ni har märkt, hahah..

See you tomorrow guys, kram! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0