Äntligen snö!

 
Hej allesammans!
 
Idag är det snö ute, äntligen! Jag blev väckt vid 10 och åt en jättegod frukost. Juste, jag måste sätta mig och se julkalendern, jag missade den i morse...
Well, hur mår ni? Har ni jullov? Senare idag far jag till Skellefteå så jag vet inte om uppdateringen kommer att ligga på topp de närmsta dagarna...Jag lägger såklart ut bilder på mina julklappar och sånt men jag ska stanna tills på fredag så vi får se. Mormor sa att det är mer snö där så det blir nog kul!

Jag har just packat alla julklappar (som var massor iår) i en jättestor säck. Jag undrar om den får plats i bilen... 
Ha en bra måndag och nu är det vara 1 dag kvar till julafton, kram! 

Kommentera här!
Postat av: FlizanLizan

Najs med snö :D

2013-12-23 @ 14:39:02
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0