Clothes from Sheinside.com

Hej!
Jag har samlat ihop de finaste kläderna från hemsidan sheinside.com som ni hittar HÄR. Det är en fantastisk sida som säljer trendiga och söta kläder. Jag funderar på att beställa lite grejer där ifrån, men det är så svårt att bestämma sig...Well, till sist blev det dessa:

Här ser ni mina favorittröjor från den här underbara sidan. Jag tipsar om att klicka sig in och titta! Ett par svarta eller vita jeans till de här tröjorna skulle bli jättefint. Jag behöver verkligen lite nytt i garderoben också!

Här finns några fina leggings, jeans och kjolar. Jag tycker att det är lite coolt med färgglada leggings även fast jag aldrig har på mig några. Den svarta kjolen har jag alltid velat ha och jeansen har en fin blåfärg. 

Jag hittade en jättefin grå kofta till vänster, en supersnygg jacka och en hoodie längst till höger som verkade skön. Det finns många fina accesoarer (stavning) också men kika in på sidan för mycket mer fina kläder. 
 
Kram på er! 
 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0