Fridayyyy

 
Hello guys!
Idag är det fredag, fast när det är jullov så är det fredag hela veckan right? I dag har jag varit på stan med mina brudar och vi såg Kevin och Elin från Idol i glashuset, sorry, no pictures...Det var så svårt att ta bra bilder genom glaset...Men det var bra, vi tog en smoothie på waynes och hämtade ut biobiljetterna till imorgon. 
Har ni haft en bra fredag så här långt? 
I går beställde jag en jättefin jacka från sheinside.com  som kommer inom 5 arbetsdagar, jag hoppas att den är lika snygg som på bilden...Det är väldigt billligt på sheinside, jag har en reklam längst upp på bloggen som ni kan klicka på för att ta er direkt till sidan.

Ikväll drar jag nog till Moa, vi bloggas senare, kram! ♡ 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0