Godnatt folket!

                                                                         Bilder från i somras
Hej!     KLICKA HÄR, TACK!                                   

Jag hinner slänga in ett godnattinlägg innan jag ska göra färdigt spanskaläxan och lägga mig. Bara 2 tidiga mornar kvar nu, can´t waiiiit...Jag ska fira julafton i Skellefteå som vanligt, först med farmor och farfar och sedan med mormor och morfar och kusin. Var ska ni fira julafton?

Om ni undrar varför ni ska klicka på bildlänkar och länkar hela tiden och kommer till sidan www.sheinside.com så är det för att de vill sponsra mig om de får ett visst antal många besökare till deras sida från min blogg, did you understand? Good. Är väldigt tacksam om ni klickar er in på den en gång, det kanske tittar in en och annan tävling också! Glöm inte min tävling där du kan vinna ett presentkort på 500 kr hos en sida som säljer vs produkter mm. 
 
Min tävling hittar du om du klickar HÄR.
Ha en jättebra onsdagkväll hörni, kram! 



Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0