I am home - New in

 
Hej allesammans!
 
Hur har er helg varit? Min har varit hur bra som helst. Jag har shoppat, varit med min kusin och haft jättekul! Vi landade vid 4 på fredagen och då åkte vi till min kusin och var där hela kvällen medans mamma och pappa såg Elton John. Enligt dem var han jättebra, någon som var där? Jag vet knappt vem mannen/farbrorn är men han verkar i alla fall vara populär bland de äldre.. 

I går shoppade vi hela dagen och åt middag på en jättemysig restaurang på söder. Tunnelbanan var avstängd mellan fredag och lördag så det var lite krångligt att ta sig men det gick ganska bra. 

Vädret var däremot inte bra, det regnade nästan hela tiden så vi försökte att gå inomhus. Jag gick såklart in i Hollister, resans mål, köpte dock inget direkt för det är väl bättre att önska sig kläder i julklapp right? 

I dag gick jag och mamma en sväng på söder och sedan åkte vi hem vid 16.45. Planet blev försenat 1,5 timmar så det var ju gaanska drygt. 

Jag lägger in ett collage på några av kläderna som jag köpte i går. Jag lovade att ge cred till Kin Wikström för att jag fick köpa homies-tröjan som hon köpte före mig här i Umeå, haha! 

Kram! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0