Monday

Hej allesammans!
 
Jag är rätt så glad idag för att jag har fixat världens bästa deal med ett företag som ska sponsra min blogg! Imorgon kommer det ut en mega-tävling här på bloggen, håll ögonen öppna säger jag bara. Jag har känt att jag har ju lovat alla mina läsare en tävling men den har aldrig blivit av, men nu har jag ett riktigt bra pris!
 
Idag, måndag, jag har varit på Nolia och haft SM-träning med skolan, det gick ganska bra! Sedan har jag haft vanlig innebandyträning på grubbe och den gick också bra, dock var vi bara 8 stycken i början eftersom att halva laget var på fotbollsträning. 
Hoppas att ni har haft en bra måndag hittills, kramkram! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0