New members in the family

 
Hej allihopa!
 
Kul att några har sett min tävling och vill vara med! För er som missat den finns den under kategorin "tävlingar" eller om du skrollar ner en bit. Ni kan vinna 500kr på vivea.se som säljer victoria´s secret produkter, our moment, the key, escada mm. 

Idag fick jag hem 3 produkter från Victoria´s secret från Vivea, de har sponsrat mig och är såå snälla! De skickade Mango Temptation, Secret Charm och Sheer Love som body lotion, alla luktar jättegott, tack igen!

Om ni vill vinna 4 produker är det bara att skriva en kommentar på tävlingsinlägget och motivera varför just du vill vinna. 
Jag har just kommit hem från en match som slutade 1-3...förlust mot Holmsund även fast vi hade spelet hela matchen...
I helgen ska jag döma några matcher och jag är liiiite nervös men det kommer nog att gå bra! 
Well...Hoppas att ni får en bra onsdagkväll, kram! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0