TÄVLING - vinn presentkort hos vivea.se

 
TÄVLINGSDAGS!
 
Hej allesammans!

Nu startar jag en tävling som jag har lovat. Priset är ett presentkort på 500kr hos vivea.se som har ett brett utbud av Victoria´s secret produkter, hudvårdsprodukter, parfymer och mycket mer. De har sponsrat den här tävlingen och jag är väldigt tacksam!
Vivea säljer produkter billigt och tryggt, det är verkligen en bra sida som jag rekommenderar att klicka sig in på. 
Här på sidan hittar ni en banner (reklamruta) som tar er direkt till vivea.se om ni klickar på den, bra va? 
Du kan tex. välja 4 body mists från Victoria´s secret, du kan välja Our Moment och lägga till 79kr, någon av Britneys Spears eller Escadas parfymer mm. Men vinsten är såklart att du väljer vad du vill för 500 kr. 
 
TÄVLINGEN AVSLUTAS 24 DECEMBER och vinnaren lottas och presenteras den 25 december. Visst vore det härligt med lite extra julklappar? 
 
REGLER:
 
1. Skriv en motivering varför just du ska vinna.
2. Kommentera också ditt namn och din epost så att jag kan kontakta dig om du vinner. 
 
STÖRRE CHANS: Sprid tävlingen på instagram, facebook eller twitter. Använd hashtagen #vinnhoshannaw för att jag enklare ska kunna se. Tagga också mig med namnet nedan.

Instagram: @hannawenden
Facebook: Hanna Wendén
Twitter: @HannaWendn 
OBS. Notera att mitt twitternamn är @HannaWendn och inte @HannaWenden. 
 
KOPIERA BILDEN OVAN OCH ANVÄND DEN NÄR DU SPRIDER TÄVLINGEN!
 
Har du frågor om tävlingen? Skicka iväg ett mail till [email protected] .

Du hittar Vivea HÄR eller så klickar du på bilden. LYCKA TILL!

 
 

Kommentera här!
Postat av: Elin Nilsson

Jag är med!:D

Svar: Jag har ändrat lite på reglerna, du ska skriva en motivering i kommentarerna! ;)
Hanna Wendén

2013-12-03 @ 20:47:29
URL: http://elinrebeckanilsson.blogg.se
Postat av: Elin Nilsson

Jag ska vinna för att jag är beroende av skönhetsprodukter och behöver verkligen mer av det. Så bra blogg!

2013-12-03 @ 20:50:05
URL: http://elinrebeckanilsson.blogg.se
Postat av: Moa Wennberg

Jag är med!

Svar: Du ska motivera varför just du ska vinna! Ändrade regler ;)
Hanna Wendén

2013-12-03 @ 21:00:06
URL: http://moawennberg.blogg.se
Postat av: Kin wikström

Jag vill så gärna ha en för alla andra av mina vänner har en och snackar om en men vi har inte råd, sen luktar jag illa hela tiden så jag tycker väldigt synd om mg själv snälla ge mig.
Haha;)

2013-12-04 @ 09:07:49
Postat av: Hedda Persson

Hej Hanna!

Jag vill för det första tacka dig för att du arrangerade denna underbara tävling. Din blogg är fantastisk!
btw så stinker jag och skulle verkligen behöva det här pressent-kortet för att kunna gå ut genom dörren!

2013-12-04 @ 09:41:36
URL: http://heddapersson.blogg.se
Postat av: Moa Dellbro

HEJSAN GENIET med världens finaste blogg!Jag tycker att du ska ge din korta och smarta vän ett pressent-kort, jag har ju trots allt inte lika snygg PowerPoint som du!Ge du mig ett pressent-kort kan jag lära dig övningar som gör dig vigare och smidigare!
HEJDÅ!

2013-12-04 @ 09:59:35
Postat av: Rebecka

Jag vill vinna presentkortet för att jag vill verkligen ha ny parfym och jag har ingen VS body mist men vill ha. Och för att jag aldrig vinner tävlingar...

2013-12-04 @ 16:58:18
Postat av: Jenny Backsten

Tjena!
Jag skulle vilja vinna den här tävlingen för att det skulle vara jätte roligt att få några body mists. Tror nog bestämt att jag måste köpa heeeelt ny parfym och tänkte då köpa några Victoria´s secret och vad passar bättre än att vinna 500 kr på vivea.se då?? Tycker dom luktar såå sjukt gott:)
Du har en bra blogg som är fin, intressant att läsa och super snygga och skarpa bilder.:)Du skriver också om intressanta inlägg. Tummen upp på den här bloggen;)
Ha de gött;)

2013-12-04 @ 19:49:32
URL: http://jennybacksten.horseworld.se
Postat av: Lisa

för att jag skulle vilja ha en ny/nya body mist och andra parfymer. bara så du vet så är din blogg jättefin och så :)

2013-12-04 @ 20:38:39
URL: http://lisavestman.blogg.se
Postat av: Thea

Hej:) jag är med! :)
Skulle vilja vinna för att jag har bara en VS och de skulle vara skit kul att få en. Och vad passar inte bättre en ett presentkort så att man kan köpa själv?:)

2013-12-04 @ 21:34:42
Postat av: Alexandra Nimrodsson

Tjäna nannish, eftersom jag gillar dig så mycket skulle jag älska dig om jag vann. Du vet att klantskalle alle måste ha lite cash för att köpa några fina victoria secret body mists så du slipper tycka illa om min doft. cred till dig för tävlingen!

2013-12-05 @ 13:48:11
URL: http://www.nnimrodssons.blogg.se
Postat av: Lydia

Jag skulle jätte gärna vilja vinna för vill ha en body mist men har aldrig pengar. Har en men vågar knappt använda den för om den tar slut har jag inte råd med någon ny, så skulle jag vinna skulle jag bli jätte glad! Har försökt vara med i liknande tävlingar förut men aldrig vunnit så får hoppas jag har mer tur den här gången!

2013-12-07 @ 17:29:09
URL: http://lydiaelstigs.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag är med! Skulle vilja vinna för att jag vill så gärna ha en vs body mist men har inte riktigt råd nu för att köpa en så det är ju inte helt fel med en gratis ;) Sen är nästan alla mina parfymer slut så är verkligen i behov av en ny parfym som en body mist från vs som luktar så sjukt gott!

Bra blogg också :)

2013-12-09 @ 16:25:53
URL: http://fames.se/majadavidsson
Postat av: agnes andersson

Åh, vilken bra tävling!
Är i nuläget i stort behov av en ny parfym, då de 3 jag har nu, nästan är slut :/
kram!

2013-12-09 @ 16:56:02
Postat av: anna nilsäter

jag ska vinna för att jag läser din blogg så ofta som jag kan och du är världens bästa bänkkompis men du är även den bästa skådespelaren med det menar jag jaaaaa deeee vaaa RROBERT! och de va de. Jag skulle även behöva en ny parfym alla mina är snart sluut:(((
tack för mig!

2013-12-10 @ 16:34:53
URL: http://annanilsaters.blogg.se
Postat av: Andrea

Jag e med:)
Därför ska jag vinna: eftersom att jag har använt alla mina pengar alla pengar till julklappar och måste köpa en julklapp till min bästis, och jag vill jättegärna ge henne our moment (eller vad den heter) eftersom hon ääääälskar 1 D
Så jaaa det var det:) har inte följt din blogg så länge, men jag tror att du kan bli stor inom bloggvärlden:) grattis❤️

2013-12-12 @ 20:00:52
Postat av: Petra Willumsen

Hej! Jag skulle vilja vinna för att jag har gått igenom en väldigt svår period i mitt liv just nu och skulle behöva ngt som är lite positivt!
Bland annat har jag fått reda på att min hund har fått canser och min pappa har ett hål i hjärtat + all press i skolan osv.
Kanske låter konstigt att jag skriver detta i en kommentar till någon som jag inte ens känner men detta är min motivering och du får väll köpa den eller inte! Det ända jag kan säga är att det är sant och att jag verkligen skulle behöva detta!<3
Ps. Skit fin blogg ju!;)

2013-12-15 @ 20:12:08
URL: http://pewill.bloggplatsen.se
Postat av: Vennan Olofsson

Jag vill supergärna vinna då jag inte har någon Vs. Mina vänner snackar om vilken som luktar godast, vilken som de gillar bäst, tävlar om vem som har flest osv. Jag har inte ens luktat på en. Det skulle vara galet att vinna, och helt underbart också!
Min mail: [email protected]

2013-12-19 @ 16:48:20
URL: http://www.vennanolofsson.blogg.se
Postat av: fanny selmersson

Jag skulle vilja vinna för att ge min bästavän något riktigt fint i födelsedagspresent nu när hon fyller 16 år och får börja övningsköra och allt. Hon är den finaste jag vet och tycker att hon förtjänar något fint, dock finns det inget som är lika mycket värt som hon är för mig. Plus att det skulle inte skada med en liten julklapp till mig själv heller:)

[email protected]

2013-12-23 @ 13:10:17
URL: http://fannyselmersson.blogg.se
Postat av: Emila Kjellgren

Jag gillar det,och för att jag behöver fler parfymer.
Och det skulle vara roligt att vinna!

2013-12-23 @ 16:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0