Today and tomorrow

 
Hej allesammans! ♡ 

Hoppas att alla har haft en bra lördag, det har jag i alla fall! Jag har just kommit hem från "Dellbros bjudning på glögg och godis", det var kul! Vi var ute med alla "mindre barn" och åkte skrana, det var vääldigt länge sen man åkte skrana right? 
Imorgon ska jag döma två matcher på kvällen och innan det ska jag nog vara med Hedda en stund.

Vet ni vad? This is us (one directions film) har kommit ut på swefilmer.com! Nu kan man alltså se den hur många gånger man vill, yessss! Cred till Hedda som såg det före mig, haha;)
Imorgon när jag vaknar ska jag sätta mig och se den, den var hur bra som helst på bio och jag kommer nog aldrig att tröttna på en film om världens finaste killar. ♡ 

See you guys, kram! ♡ 



Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0