Trippelbollsturnering!

 
Hej allesammans!
Idag är det onsdag och hela dagen från 12.00 har hela skolan haft trippelbollsturnering i idrottshallen. Man spelar fotboll, innebandy och volleyboll, 10 minuter per sport och sedan är det som en vanlig turnering. Våran klass (7B) var smurfar och kom till final, men förlorade med 1 mål...Men jag är ändå jättenöjd, både min och de andra insats, alla kämpade hur bra som helst utan toppning. Cred till 7B! ♡ 
 
Imorgon, torsdag, ska vi ha fikabuffé på skolan och jag, Hedda och Alle har redan bakat subwaykakor och kladdkakemuffins. Vi ska också ha julklappsbyte så efter träningen far jag nog och köper något!

Förlåt för väldigt dålig uppdatering, men hoppas att ni mår bra!
Vi bloggas senare, kram! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0