Victoria´s secret

 
Hej! Här kommer några bilder på mina victoria´s secret produkter. Jag har fyra body mists i dofterna Mango Temptation, Secret Charm, Pure Seduction och Love Spell. Jag har också två body lotions som heter Sheer Love och Hello Darling. Alla luktar supergott och jag fick 3 av dem från vivea.se.
Glöm inte min tävling där ni kan vinna ett presentkort på 500 kr hos just vivea! 

Nu ska jag lägga mig, kram! 

Kommentera här!
Postat av: Alexandra

Dom luktar så gott! Vilken är din favorit? :D

Svar: Tack för kommentaren. Jag gillar alla jättemycket men Pure Seduction och Mango Temptation luktar nog godast!
Hanna Wendén

2013-12-23 @ 12:50:55
URL: http://alexandraasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0