Stockholm 8-11/5-2013

De här dagarna har varit världens bästa dagar. Jag har varit på One Directions konsert, åkt karuseller på Gröna Lund, shoppat och varit med min söta kusin. På onsdagen klockan 11 landade jag i huvudstaden, då åt vi lunch hos min kusin och sedan for jag och mamma på Hollister och shoppade. På kvällen, konserten, (det kommer en film) som var fantastisk. Hela torsdagen spenderades på Gröna Lund och jag åkte nästan allt, fritt fall tilt, jetline, eclipse m fl. På fredagen, mer shopping och sedan tacos! Och på lördag gick flyget 15.15 från Bromma hem till kalla och regniga Umeå. Det har varit ett otroligt bra väder hela tiden i Stockholm, 20 grader och sol varje dag! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0