Midnight Memories

 
 
Hej allihopa! ♡ 
 
I går kom One Directions nya album ut på Spotify och det är sååå bra! Mina favoritlåtar är just nu Story of my life, You & I, Better than words och Strong, men den absolut bästa är HAPPILY! Såklart är alla är hur bra som helst och det är verkligen värt att lyssna! 
Jag längtar hur mycket som helst till 14 juni nästa år, tänk att jag ska få se de igen, helt sjukt! Den här gången far jag med Moa D, Moa W och Elin. Vi har inte världens bästa platser, men bara att se sina idoler med egna ögon är det bästa som finns! Gråta, skrika, skratta sjunga, shit! 
 
Okej..tillbaka till idag..
Den här veckan är det ganska mycket i skolan. Vi har svenskaredovisning imorrn, engelskaläxa idag, spanskaprov på torsdag, noläxa på torsdag och engelska på fredag..puhh...Jag hoppas att jag hinner med bloggningen också...Det kommer att bli mycket mobilbilder men det får ni leva med...:)
 
I söndags var det skyltsöndag men det var inget speciellt...Det var några marknadsstånd men vi blev väldigt besvikna...Jag köpte inget utan for hem ganska snabbt. 
 
Hoppas att ni har en bra tisdag! Ikväll har jag och mitt lag domarutbildning 18.00 - 21.00, tre timmar...Men det blir nog kul att börja döma lite! :)
 
Kram på er och ha en bra tisdag! ♡ 
 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0