This tuesday

Hello my friends! ♡ 
 
Idag, tisdag, har jag hunnit massor. Skola till 14.30, sedan hälsat på mitt dagis (världens gulligaste barn♡), hängt med underbara vänner och varit på en tre timmar lång domarutbildning som gick bra men var lite långtråkig...
Jag funderar på att börja döma, det verkar kul! 
 
Efter skolan for vi och hämtade Alles lillebror på dagis och alla barn är sååå söta! Ett barn som hette Harry (omg) frågade om vi var mammor, hahahah! 
 
Imorgon har jag bara svenska redovisning i skolan, annars ganska chill, slutar 15.15 som vanligt och på träningen ska jag döma mitt lag, wish me good luck...Nämen det blir bra, och sedan blir det plugg inför spanskaprovet resten av kvällen. 
 
OMG! Jag fick just veta att jag har vunnit en tävling på karamellkungen! För ett tag sedan skickade jag in en bild på två godisblommor och nu vann jag att den bilden ska sitta på locket på plockgodiset på ica, coop och alla dom affärerna + att jag får en värdekupong för 100kr. Muuums, haha.. 
 
Ha en bra kväll, hugs from me!♡  
 
 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0