This weekend will be good

                                                                    Bild från Kanada
Hej allesammans! ♡ 

How are you guys? Idag har jag haft spanska prov och är rätt så nöjd. I går fick jag provdöma mitt lag men dock bara några minuter...våran kursledare var en tidsoptimist (ni får googla ordet om ni inte vet vad det betyder) så vissa hann inte döma..

Well, hoppas att alla har en bra torsdag och jag längtar väldigt mycket till helg. I veckan har det varit väldigt mycket men det har gått bra. På lördag ska vi baka massor av pepparkakor bestämde vi nyss, eller ja, äta deg...och baka lite..degen är mycket godare haha! Men det blir kul!

På söndag har jag innebandymatch mot sandåkerns 02:or och 03:or..seriöst...no hate men de är vääldigt små, tänk om vi råkar skada de jättemycket eller något?! Aja, det blir i alla fall kul! 

Senare ikväll ska jag se några fler avsnitt av "Elsas värld" som jag började se igår, faktiskt en bra serie på tv3play! 

Puss&Kram! 



Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0