Vinn en ipad mini hos Tourn.se

Vem vill inte ha en ipad i julklapp? Just nu tävlar tourn.se ut världens bästa julklapp. 
Bli medlem gratis på den här hemsidan och vinn en ipad mini genom att få flest visningar på tourn-hemsidan från din blogg av de tävlande. 
KLICKA HÄR för att komma till denna fantastiska sida! 
Anmäl dig till olika kampanjer och sedan är det bara att hoppas att sponsorerna väljer just Din blogg. 
Jag är med, det borde du också vara, annars missar du något väldigt bra! 
Om jag vinner skulle jag kunna arbeta med skolprojekt lättare samtidigt som spelupplevelsen blir roligare. 
Tävlingen avslutas den 20 december 2013 och jag håller tummarna för alla som tävlar!
Kram!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0