4 månader sedan

Här var jag för exakt 4 månader sedan. Kanada, Vancouver och Usa, Las Vegas, världens roligaste och häftigaste resa! Jag vet inte hur jag ska beskriva men helt fantastiskt! Om någon funderar på att åka till Las Vegas, gör det! När vi var där var det 45 grader i skuggan men alla människorna, musiken, de kända affärerna och hotellen, showerna, hela stället var det häftigaste jag har varit med om. Många säger att det är New York som är staden som aldrig sover, då har de inte varit i Las Vegas, helt sjukt! Hoppas att jag kan fara tillbaka någon gång. Turkiet och Spanien och andra resmål är såklart jättekul också, men den här resan var verkligen speciell, på ett bra sätt! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0