I like this thursday

Hej allihopa, eller godmorgon! Idag är det torsdag och det är min näst bästa dag på veckan. Det är bara en dag kvar till fredag och just idag slutar vi kl. 2 för att NO-lektionen är inställd, yes! NO är och har alltid varit mitt sämsta ämne. Vet egentligen inte varför men jag har svårt att fokusera och lära mig, det är bara svårt på något sätt...får se vad jag gör efter skolan men hoppas på något kul som stan eller något.
I morgon, fredag, ska vi ha tjejkväll. Vi äter tacos hos mig och sedan drar vi till Moa W och sover där. Jag skrattar alltid jättemycket med dessa tjejer så det kommer nog att bli jättebra! Kameran är med och det kommer upp bilder på lördag eller söndag. Hoppas att alla har en bra torsdag, kram! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0