46 days

 
Idag är det exakt 46 dagar kvar till jag står i Frends Arena med Elin, Moa och Moa och ser mina idoler live, med egna ögon för andra gången i mitt liv, helt sjukt! Förra årets konsert var helt fantastisk, jag skulle kunnat betala hur mycket som helst för biljetten iår, det är så himla värt det. Alla människor, stämningen, skriket. Man får rysningar när hela Friends Arena står upp och sjunger med till låtarna. De minuterna, när man står där och skriker, gråter och sjunger om vartannat, vill man att tiden ska stanna förevigt. Upplevelsen går inte att beskriva med ord. Jag har fortfarande inte fattat att jag sett killarna även fast det var snart ett år sedan. Och jag ska få uppleva den känslan igen. Underbart. Sjukt. Enormt. Helt fantastiskt!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0