Adolfström

 

Hej allesammans!
Nu är jag på hemmaplan igen efter några dagar i Adolfström. Internetuppkopplingen har varit så dålig som den kan bli, som ni kanske har märkt! Vi har hunnit med en hel del skoterkörning och fiske i fjällen, dock ingen fisk för mig...Vi har slagit rekord i Ryktet går-omgångar och en del i släkten är ju mindre bra än andra på att rita så det var hur roligt som helst! 
Jag har precis hunnit packa upp och snart ska jag ta på mig löpartightsen och springa några kilometer, känns skönt! Pimpling är ju kanske inte det bästa sättet att hålla igång på... :)
 
Hur är det med er? Har ni haft ett bra påsklov?! Jag är inte direkt taggad på skola igen men det är drygt en månad kvar till Rhodos och inte heller länge kvar till sommarlov. 
Ha en bra söndagkväll my friends, och kom ihåg att kika in här nu när uppdateringen är på topp igen, kram! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0