Långlunch


Heeeeej! ♡ 
Idag fick vi ytterligare en rolig uppgift, vi skulle gå till ICA igen och den här gången skulle vi samla varor till en vanlig frukost, lunch och middag. Vi fattade inte så mycket av instruktionerna men vi klarade det tillslut! Vi var tvungna att köpa med oss lite pizza hem eftersom de var så billiga, haha! 
Senare ikväll ska jag ha Top Model marathon eftersom att jag har missat några avsnitt pga fotbollsträningar. Vid 7 går jag en långpromenad with some nice friends, this thursday will be good! 
 
Vi fick nästan 3 timmars lunch och sitter just nu hos mig och spelar ryktet går. Har ni en bra torsdag? See ya, kramis! ♡ 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0