Lovely friday


Hoooola! 
Det är helg hörni, yey!! Idag slutade vi 11 och då cyklade vi in till stan och åt jättegott på Mat & Prat. Jag köpte ett nytt mobilskal för 39 kr, det kommer bilder senare, och en rosa munkjacka som det var halva priset på! :)
Jag har även hunnit med fotbollsträning och efter den åkte jag, Moa och Hedda till Elin, åt pizza, spelade sällskapsspel och såg lite let´s dance. Det har varit en jättelyckad och rolig dag, hur är det med er? 

Imorgon ska jag upp 07.30 och fara till Ersängshallen och döma 5 matcher i Umecupen, det blir kul! Och det bästa är ju att man tjänar pengar och blir rik, haha! 
Nu ska jag försöka sova, ha en jättebra helg så länge, vi bloggas senare! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0