Never felt like this before

 
Hej!
Idag är det tisdag AND...bara 3 dagar kvar till påsklooov, yeyy! Hur är det med er?

På tal om rubriken: Jag är såklart jättetaggad på lite ledighet men det roliga är att jag inte känner mig speciellt skoltrött eller "utkörd". Vi har typ inte haft ett enda prov på de senaste 2 månaderna, knappt några läxor och inga jobbiga, långa eller tråkigt uppgifter och redovisningar heller. Det enda som har varit jobbigt är ungefär att stiga upp på morgonen, so crazy haha! Jag har alltid haft någon läxa eller ett prov att plugga till på vardagarna men i nuläget har jag snarare brist på idéer om vad jag ska göra på kvällarna. Det känns ovanligt och konstigt men såklart mycket bättre!

Well, tisdagar är våran kortaste dag, vi slutar 14.20 och efter skolan gick jag och några kompisar hem till mig och tittade på en musikvideo som vi gjorde igår, det blev väl...typ sådär... haha! Den var roligt i alla fall.
Igår hände det inte speciellt mycket heller, på fredag ska min klass se Grubberevyn hela eftermiddagen. De som har sett den tyckte att den var jättebra så nu är jag nyfiken och har höga förväntningar...Förra årets var superbra!

Ha en jättebra tisdagkväll, vi bloggas senare! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0