Plans for next week


Hej allesammans!
I helgen har jag både vilat väldigt mycket och samtidigt tittat och dömt matcher mm. Uppdateringen har varit sämst, men jag saknar bra bilder...Jag skulle kunna skriva 10 inlägg per dag men utan bra bilder går det lixom inte...Har er helg varit bra? 
Idag efter lunch bestämde jag mig för att ta på mig löpartightsen och fara ut och jogga, det blev ganska långt, nästan 9 kilometer, men det gick väldigt lätt och jag kände verkligen för att träna. 
Måndag imorgon, allt rullar på som vanligt i skolan och i veckan blir det en normal vecka, vi ska se Grubberevyn på fredag förhoppningsvis, och sedan är det ju påsklov nästa vecka, wihoo! 
På påsklovet ska jag upp till fjällen, fiska firrar och åka skoter, det blir kul! Det var väldigt länge sedan jag körde skoter. 
 
Ha en bra söndagkväll, kram! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0