Tjugofyra timmar


Good evening my friends!
Påsklovet närmar sig med stormsteg och det känns hur skönt som helst. Som jag skrev i rubriken - jag har räknat ut att det är exakt tjugofyra timmar tills lovet börjar. Imorgon blir det att titta på grubberevyn och förhoppningsvis hitta på något kul på kvällen. Idag har vi haft NO-prov och jag är faktiskt riktigt nöjd med mina svar, nu är det bara och hoppas att resultatet blir hyffsat också! 
Okej, helgens planer då...Jag har inget speciellt planerat förutom att jag ska döma en innebandymatch på söndag vid lunch. På lördag blir det kanske en sväng till stan eller något annat kul, vi får se!

Har ni något kul att se fram emot i helgen eller på påsklovet? Vi bloggas senare! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0