Wednesday


Hej allesammans! 
Har ni haft en bra onsdag? Det har jag! På skolan har vi som sagt temavecka (hållbar utveckling) och idag skulle vi ut och intervjua 50 personer och fråga hur de tog sig till jobbet, vi drog till ICA. Det gick rätt bra, vi käkade på Frasses och i slutet av dagen hade vi avslappning i gympasalen. Det här var nog den roligaste dagen på länge i skolan actually! Efter skolan gick jag, Elin och Moa hem till mig och pratade och planerade lite inför One Direction konserten och Stockholm i sommar, vi är sååå taggade!
Vi går till tre varje dag i veckan utom på fredag, då slutar vi elva. Förmodligen åker jag och några kompisar ner på stan och sedan blir det pizza hos Elin. 

And yes, I´m sorry for really bad update, från och med nu försöker jag blogga minst 2 gånger per dag igen, I promise!
Önskar er en bra onsdagkväll så länge, kramis! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0