Invigningen

Hej!
Igår kväll var jag och min familj och såg Sune för andra gången, det var helt gratis så why not? När vi kom ut från bion var det smockat med folk nere vid älven och vi såg kulturhuvudstadsinvigningen, långt ord haha...
Den var riktigt dåligt i början, sedan for vi hem och då fick vi höra att det bästa var i slutet med fyrverkerier och sånt...oh no....Men vi såg det på tv:n och sedan var det ju premiär för Mello!
Jag har glömt berätta om livestreamen också! Jag tycker att den blev jättelyckad och vi hade som mest 40 som tittade. Vi fick jättebra frågor och tre lyckliga vinnare vann tre body mists från victoria´s secret. Alexandra Green vann Endless Love, Julia Fältén vann Forever Pink och Tyra Oscarsson vann Losicious Crush och goodiebagen, stort grattis till alla tre!
Och till er som inte vann, vi ska försöka fixa en till livestream, det var jättesvårt att välja vinnare eftersom att många ställde superbra frågor.

I dag spelar jag innebandy för första gången på 2 veckor...Jag hoppas att jag inte har tappat för mycket när jag har varit sjuk...
Ha en jättebra söndag, kram!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0