Ny vecka, nya möjligheter



Hej allesammans! 
Då var det måndag igen...Usch vad helgerna går snabbt nu för tiden. Just nu skulle jag vilja hoppa över mars och april så att det blir sommar. Det känns konstigt att för 6 månader sedan gick man runt barfota med linne och shorts och svettades, åt mjukglass, badade och solade. Man hade ingen söndagsångest, inga läxor, prov eller tidiga mornar, gosh! Jag kan skriva en bibel om varför sommaren är bättre än vintern..
 
Well, dagen har varit rätt okej! Måndagarna är den bästa skoldagen med sovmorgon och för det mesta roliga lektioner. På hemkunskapen gjorde vi pizza men liiite för mycket pizzakrydda, vi fick igen proven på spanskan och jag blev positivt överraskad, haha! 
 
Hur har er måndag varit? Vi bloggas senare! 
 
 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0