Sheinside favoriter

 
Här ser ni mina favorittröjor från den här underbara sidan. Jag tipsar om att klicka sig in och titta! Ett par svarta eller vita jeans till de här tröjorna skulle bli jättefint. Jag behöver verkligen lite nytt i garderoben också! Jag gillar hoodien med volang och Marc by Jacobs tröjan. 

 
Här finns några fina leggings, jeans och kjolar. Jag tycker att det är lite coolt med färgglada leggings även fast jag aldrig har på mig några. Den svarta kjolen har jag alltid velat ha och jeansen har en fin blåfärg. Sedan finns det också massor av fina jackor och koftor som jag inte har lagt in i collagen. In och beställ! 
LÄNKEN FINNS HÄR eller så klickar ni bara på bilden! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0