Sorry for bad update


Hej allesammans!
Förlåt för att jag har varit usel på att blogga i veckan, that´s not acceptable i know...
Det har inte hänt något speciellt i veckan hittills, jag har just avklarat ett musikprov och det var toooo easy, herregud vad jag har överpluggat till det där provet...
Well, hur är det med er? Mår ni bra? 
Efter skolan ska jag skynda mig till Fridas skola som bjuder på semlor, har längtat ihjäl mig till idag haha! 
Senare vid sex har jag innebandyträning på Vildmannahallen och sen är det raka vägen hem och sätta sig med svenskauppgiften, engelskaboken och spanskaläxan...Okej, nu ska jag sluta klaga, vi har ändå väldigt lite läxor och prov om man jämför med andra.

Ha en jättebra onsdag, kramis! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0