Tomorrow will be good


Hej allesammans! ♡ 
Hur är det med er? Med mig är det jättebra! Idag har allt flytit på som vanligt och spanskaförhöret gick utmärkt!
På lunchen ringde Moa W:s mamma och frågade om vi ville komma till Dragonskolan imorgon och få helkroppsmassage i 1 timme för bara 20kr. Var det ett svårt val? Nej. Vi tackade ja och det ska bli såå himla skönt. 
Jag åker in till stan vid halv elva för att hinna köpa lite nya jeans och förhoppningsvis någon topp också innan massagen. 
På kvällen ska vi fira Elin som fyller 14 år på söndag. Jag ska köpa present imorgon och det kommer att bli grymt kul. Vi ska äta tacos och ha det skoj! 
Jag är taggad till tusen på morgondagen, vi är lediga och allt, so sick! Ha en bra torsdagkväll, kramis! ♡ 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0