Yesterdays party

                                                     Cred till Elin för bilderna! Klicka HÄR för att komma till hennes blogg!
Hej allesammans! ♡
Nu har jag fått bilderna från igår av Elin. Jag åkte till henne vid 6, vi åt tacos till middag, körde tävlingar, dansade disco, pratade massor och åt onyttigt. Vi fick världens godaste cheescake till efterrätt och hela kvällen blev jättelyckad! Elin fick presentkort på Gina Tricot och The Body shop, smink och kläder, som sagt en jättelyckad kväll som jag gärna gör om!

Om någon timme åker jag till Holmsund och spelar innebandymatch, hoppas på vinst såklart! Well, ha en jättebra lördag och ät massor med godis, kram!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0