Booooring

Hej allesammans!
Ni har alltså klickat in er på en blogg med världens sämsta uppdatering, men jag har faktiskt en bra anledning... I onsdags vid lunch kände jag mig yr och jättevarm, jag gick hem, provade febern och hade 39,5...Jag har legat i soffan 3 dygn och inte orkat göra nånting, därför har jag inte bloggat heller...
 
Det har inte hänt så mycket, jag kommer att skriva ett inlägg nu om att LIVESTREAMEN ÄR INSTÄLLD pga av att jag är sjukt...Det suger så himla mycket och vi var jättetaggade men that´s life...Vi kommer att köra nu på fredag den 31:a 19.00-00.00 istället! Mer info om några minuter.
 
Nu är jag bättre, 37,4 så nästan ingen feber men dock ont i halsen och hostig...Hoppas att ni har en bra lördag i alla fall, kram!

Kommentera här!
Postat av: Anders Andersson

Tråkigt Hanna att du varit sjuk. Desto bättre att du är på bättringsvägen. Jag skickar en uppercut och en stor Kram från Sthlm. Kram!

2014-01-25 @ 18:26:19
Postat av: Frida Wendén

Anders vi har fått den! Gjorde lite ont...Haha!
Vi skickar tillbaka den! Hälsa Olea,Viggo och Vilmer!
Kram!

2014-01-26 @ 10:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0