Countdown

 
Hej!

Jag har tre händelser i sommar/vår som jag längtar såå himla mycket till. I slutet av maj åker vi till Rhodos i en vecka, det kommer att bli superskönt. Vi bor i ett område som heter Kolymbia, någon av er som har varit på Rhodos? Jag hoppas att det är bra väder, man vill ju bli en brownie... ;)
 
Den 12 juni far jag, Elin, Moa D och Moa W till huvudstaden och går på One Direction-konserten den 14:de, shoppar och har en väldigt rolig helg. Vi ska äta lunch med Kin, Ella, Anna och Thea på fredagen förhoppningsvis så det blir jättebra! Jag ska försöka få hem lite wanties som stand up posters, hollister kläder mm. 
 
Och sommarlov...det behöver jag inte skriva något om, alla längtar väl till det right? Jag skulle vilja hoppa över februari, mars och april så att det blir vår och sommar snabbt. Jag gillar inte vinter och kyla...jag vill ha vår, värme, sol och sommar året runt...
Kram! 
 
 

Kommentera här!
Postat av: Anonym

Vilka platser har du på One Direction konserrten? kan du göra ett inlägg om allt?

2014-01-28 @ 09:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0