Life goes on

 
Hej!

Yey, it´s mondayy...Skoldagen gick bra, vi hade sovmorgon och allt flöt på. Jag har fått veta en jättesorglig grej idag från en kompis, det har inte med mig att göra men tycker jättesynd om henne, she knows who she is och det kommer att bli bra, I promise! 
 
På hemkunskapen bakade vi scones, they became pasty (degiga) men goda! Sedan har jag haft innebandyträning och nu sitter jag och skypar med Hedda, Moa och Elin. 
 
See you, kram! 

Kommentera här!
Postat av: sanna och wilma

fin du är!! :D

Skulle bli superglad om dunville kika in våran nya blogg, vi skriver massa om mode och skönhet då vi själva håller på att utbilda oss till stylister. kram! :)

2014-01-15 @ 16:09:25
URL: http://nattstad.se/tobelieve

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0