My weekend

                                                                        Inte mina bilder
Hejhej!

Som ni redan vet så är jag fullt upptagen med livestreamen på fredag hela dagen efter skolan. På lördag anordnar Umeå någon slags invigning av kulturhuvustadsgrejen och då ska vi fara och titta. Det kommer nog att vara milions of people där men det blir kul!

På förmiddagen på lördag far jag nog en sväng på stan eller hittar på något annat med kompisar. På söndag har jag innebandymatch, är dock inte säker på om jag får spela eftersom jag inte har tränat på hela veckan...På söndagkväll måste jag lägga all min energi på plugget. :-) 

Ha en jättebra onsdag, bara två dagar till helg nu! Kram. :)

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0