A few days

Bilder från i måndags
Hejhej!
Idag, onsdag 4 juni. Dagarna rullar på och vi ser för det mesta film på skolan at the moment. Alla prov och läxor är bortgjorda och det är bara några ynka skoldagar kvar. Idag har vi även hunnit planera vad vi ska hitta på nästa vecka. På måndag ska vi först städa skåpen, sen ha brännbollsdag och sist gå till älven och frossa fika. Sista dagen innan skolavslutningen, på tisdag, är det "klassens dag" och då slutar vi vid lunch och sedan åker jag och några kompisar in till stan.
Ikväll har jag egentligen fotbollsträning kl. 8 men jag har fortfarande ont i min fot (gjorde illa den på Rhodos) och känner mig lite förkyld också...Det var väldigt länge sedan jag tränade fotboll och jag vill bara kunna sparka en booolll nuuu....
Vi hörs, kram! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0