Nationaldagen

 
 
Hej allesammans! Här ser ni min klänning från i går, vad tycks?
Idag är det ju 6 juni, nationaldagen, vilket vi inte firar speciellt mycket här i Sverige om man jämför med andra länder (Lärde mig detta nyss haha). Jag är som sagt i Skellefteå och hälsar på släkt och vänner i helgen. Ikväll ska vi grilla hos mormor och kusinen kommer också, det blir kul! Jag åker förmodligen hem på lördagkväll och sedan, på söndag, ska jag döma kl. 11 på Grubbe, första matchen jag dömer i fotboll, wish me good luck haha.
 
I natt sov vi hos farmor och farfar, vi åt plättar med jordgubbar och glass och sedan åkte vi vidare till mormor. Vi har hjälpt henne att städa lite och just nu lär Frida mig att hjula vilket inte går speciellt bra hehe...
 
Hur är det med er då? Firar ni nationaldagen på något sätt? Här har vi då hissat flaggan i alla fall!
Ha en bra kväll, kram!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0