Summer

 
Hej allesammans!
För en vecka sedan fick vi sommarlov och det är så himla skönt att kunna vara uppe sent på kvällarna och sova länge på mornarna. MEN, var är sommarvärmen? Var är solen? Man har väntat på det här lovet ett helt år och när det väl kommer bjuds det bara på regn, blåst och moln. Not okey. Jag har hängt hemma i veckan, sovit till 11.30 varje morgon och bara tagit det lungt vilket också är skönt men jag vill hitta på roliga saker, dra och bada, ta med godsaker till älven och ha picknick osv. Well, om några dagar blir det förhoppningsvis bättre. 
 
Hur är det med er? Har ni hittat på något roligt i veckan? 
Imorgon har jag bestämt att jag i alla fall ska ut och jogga innan lunch, får se om jag håller löftet, men jag har tappat väldigt mycket kondis när jag var utomlands och sedan skadad i foten och höften så nu måste jag igång igen innan vi drar till Vasa.
 
Vi hörs imorgon, kram!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0