Updates

 
Hola!
Jag tänkte uppdatera er lite om olika grejer. Först ska jag skriva låtarna som 5 Seconds Of Summer (5SOS), förbandet till One Directions båda konserter ska spela, det kan vara roligt att veta innan. 
 
 1. Eighteen
2. Heartbreak Girl
3. Don´t Stop
4. Disconnected
5. Amnesia
6. Beside You
7. Lost Boy
8. What I Like About You
9. Good Girls
10. She Looks So Perfect
 
Ska jag vara ärlig så har jag bara hört tian och tvåan, men ska försöka lyssna på de andra också. Det kan vara kul att kunna låtarna när man ska tagga. 
 
Här kommer ännu en uppdatering, den här gången från min instagram. Här nere ser ni mina fem senaste bilder. Klicka på någon av bilderna för att komma till min profil! För er som känner mig har jag gjort ett privat instagramkonto som ni gärna får följa. Där är det daglig uppdatering. @wenden_privat heter den. 
 
 
Sist men inte minst uppdaterar jag min favoritmusik. Tyvär kan ni inte lyssna på låtarna här och nu this time. What do you think? :)
 
 
Ha en jättebra onsdagkväll!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0