Ankarspelen 2014

 
Hej allesammans!
I helgen har jag som sagt spenderat all min tid i Sundsvall med mitt lag och vi har spelat massor av innebandymatcher. Vi har även hunnit med Birsta, Ikea, Dollarstore och haft superkul. Placeringen i cupen blev inte riktigt som vi hoppats...Vi spelade kvartsfinal mot ett av Sveriges bästa lag i vår ålder, de gjorde 1-0 efter 20 sekunder och i slutet av matchen gjorde vi 1-1. Allt slutade med straffar och de vann...Dock gjorde jag mål på min straff och det är jag väldigt glad över! 
Whatever, jag vill tacka alla inblandade för en underbar helg med mycket skratt och skoj. Jag har för det mesta tagit bilder på mat haha, men förmodligen får jag bättre bilder från Julia senare, så keep your eyes open for that.
Ikväll är mamma och Frida i Stockholm och hälsar på mina kusiner och shoppar. Jag ska se Top Model Sverige, äta tacos, packa upp från helgen och ha det allmänt gött.

Hur har er måndag varit? Oj, juste! Jag glömde berätta att jag försov mig i morse, dock hann jag till skolan ändå! Jag vaknade 8.15 och vi började 8.35, shit alltså, jag har nog aldrig haft sån panik på morgonen. Jag stressade, hann inte fixa mig alls, skippade frukosten och tog min kära väska och gick. 

Hoppas att ni får en bra avslutning på veckans jobbigaste dag enligt mig, kramis! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0