Countdown


Hej allesammans! ♡ 
Jag tänkte berätta lite kort om mina planer framöver som jag ser fram emot sååå himla mycket.
 I slutet på maj åker jag och min familj till Grekland, Rhodos, och stannar en vecka. Att resa är nog det bästa som finns och jag kommer helt klart att utnyttja all tid som finns till shopping, sol och bad. Vi bor på ett jättefint hotell och har ganska nära in till centrum, är hur taggad som helst! Det känns också skönt att starta sommaren i utlandet. 
 Dagen efter skolavslutningen, två veckor efter utlandsresan, åker jag och tre av mina bästa vänner, Elin, Moa och Moa, till Stockholm för att se våra idoler, One Direction, shoppa, äta gott och ha enormt kul. Vi kommer att stanna tre nätter och jag tror att det kommer att bli en toppenweekend. 
 Sedan var jag tvungen att lägga in att det är sommarlov om 89 dagar. En av de bästa känslorna som finns är precis när man har sagt hejdå till alla i skolan och tänker på vad man har framför sig. Att man inte kommer att göra ett enda prov eller en läxa under två månader, man kan vara uppe sent på kvällen och vakna när man vill på morgonen, chilla hela dagen, äta glass, umgås med vänner, lira fotboll, och göra precis vad man vill, so sick. 

Har ni något kul att se fram emot i sommar? Tell me! Kram♡ 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0