Förkyld


Heeej! ♡ 
Söndag idag, jag vaknade vid 9 och hade väldigt ont i halsen och kunde därför inte spela matchen...Mitt lag vann i alla fall med 5-1 mot Umeå City, yeyy! Sen åkte vi till Inter Sport och skjutsade Frida till dansen. Vet ni vad vi gjorde när vi kom hem? Jo, vi beställde ett par Nike air force 1 till mig, de kommer någon gång den kommande veckan och jag är huuuur glad som helst och kan knappt vänta!
Imorgon ska vi förmodligen ha säsongens första utomhusfotbollsträning, men jag måste skippa den för min förkylning...Not good...
Nästa helg får vi se hur det blir med bloggningen, jag kommer att vara i Sundsvall och spela ankarspelen hela helgen och är tillbaka sent på söndagkväll. Antingen gör jag en videofymevideo från helgen som jag laddar upp här på söndag eller så blir det mobilinlägg då och då, får se hur det blir. Vad tycker ni? ♡ 

Hur är det med er? Har ni haft en bra helg? Vi bloggas senare, kram! ♡ 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0