Första dagen i Sundsvall


Inlägget skrevs igår: 
Hej allesammans! 
Just nu befinner jag mig i Sundsvall med mitt lag och vi ska snart lägga oss. Tidigare idag vann vi mot ett lag med ett väldigt konstigt namn med 4-1, fett bra start!  
Imorgon möter vi Övik och Hörnefors kl. 9.30 och 13.30 och satsar på att vinna båda såklart. Alla spelare hade samma frisyr idag och vi har hur roligt som helst! Det blir lite sämre kvalité på både bilder och inlägg i helgen men jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan och hinner. 

Har ni haft en bra fredag? Jag och alle skippade engelskalektionen, vilket var skönt, och gick hem och packade sista innan vi åkte. 
See ya soon guys, kraam! 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0