Fruit is almost as good as candy


Hi guys! 
Hur mår ni? ♡ 
Det är fredag, yeyyy! "Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyyyyys!", och ikväll har vi verkligen haft fredagsmys med jättegod middag och efterrätt. Mormor och hennes syster har varit här ikväll också! Många tycker att godis är godare än frukt, och visst, jag kan hålla med ibland men det är himla gott med frukt också. Jordgubbar, ananas, vindruvor...whatever, det finns hur mycket supergod frukt som helst!

Idag hade vi hål på SO:n och fick 2 timmars lunch, sedan sydde jag klart min tröja på slöjden och när jag kom hem hade Frida och mamma gjort i ordning fika. Fotbollsträningen började klockan fem och vi körde mest teknik som gick pretty good. 

Ha en bra avslutning på er fredagkväll, kramis! ♡ 




Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0