Healthy


Hola!♡ 
Ikväll bestämde jag mig för att äta ett nyttigt kvällsfika, Actimel, frukt och bär, hur gott och fräsht som helst! Egentligen borde man äta det här oftare...I veckan har jag ätit nästan bara onyttigt och kände för något nyttigare och hälsosammare. Ett hett tips från mig är att pröva!
 
Well okey, söndagsångesten är back och jag är sååå otaggad för skola imorgon...Det finns dock en grej som kommer att göra min dag imorgon och det är att vi ska göra semlor på hemkunskapen, åååhhh, can´t waiiiitt haha! Jag får också träffa mina underbara vänner igen, det var ett tag sedan. 

Ni som har varit lediga, har ni haft ett bra sportlov? Det har jag! Jag har hunnit med att sova, umgås med vänner, åka slalom och bara ta det lungt som man ska göra när man är ledig. På vägen hem från Hemavan svängde vi förbi Dollarstore i Lycksele och imorgon kommer det förmodligen några bilder på vilka grejer jag har kompletterat till mitt rum...Keep your eyes open!
Kram! ♡ 


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0