I want spring now


Hej allesammans! ♡ 
Tiiiisdag idag, direkt efter skolan gick jag och dessa tjejer ut och fotade. Det är svårt att få en bra bild när det är så många som är med på den men tillsist fick det bli den här. And I wasn´t ready at all...
Anyways, igår var första gången jag såg blå himmel och sol on a veeeery long time här uppe! Lite snö har smält bort och jag hoppas verkligen att våren är påväg. I Stockholm är det typ sommar och jag är sååå avundsjuk på dem down there...
 
Ikväll har jag inga planer alls, ibland är det riktigt nice att bara ta det lungt, se tv och slippa tänka på en massa jobbiga läxor och prov. Tonight I will just relaaaax. Kram♡ 

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0